nike air max invigor

in Archeoworld Forum 01.07.2019 08:34
von Vito Antonia • 3 Beiträge

ÿþIn een jaar waarin we allerlei fancy colorways kregen van LeBron, nike air max invigor KD en Kobe, was het een van de eenvoudigste en meest nuchtere paren die echt schitterden in 2015 en het kwam van hun nieuwste bekende atleet Kyrie Irving. Bewijs dat de soms de beste verhalen die verteld worden degene zijn die op het veld plaatsvinden. Toegegeven, Kyrie overtrof enkele maanden later zijn Double Nickel-prestaties met een 57-punts uitbarsting, maar de eerste heeft er gewoon een mooie draai aan en Nike ging door en liet deze subtiele schoonheid vallen als onderdeel van hun Opening Night-collectie.

Toegegeven, ik droeg ze een paar weken geleden op het gigantische sneaker-galerijevenement van Project Blitz toen iedereen de zeldzame Nikes en Yeezys droeg, maar dat komt omdat ik oud ben en geen zin heb. Maar de Curry One is een schoen gemaakt voor de rechtbank en de kinderen hebben het in 2015 opgegeten. Hoewel het aanbod enigszins opzettelijk beperkt was, vooral in vergelijking met de algemeen verkrijgbare Under nike air max leopard[/url] Armour Curry Two, fans van de NBA MVP en degenen die iets zoeken verschillende werden behandeld voor een solide uitvoerder op het veld en een kans om op de begane grond iets bijzonders te zijn. Bedenk dat er een tijd was dat je favoriete Jordans en Kobes en Iversons alleen op het veld nike air safari te zien waren.

De aanwezigheid van James verheft de schoen tot een niveau dat anders anders niet zou zijn bereikt. Plus die gouden PE's die hij droeg in de Finals zijn slecht vuur. Zelfs al heeft hij dit seizoen nauwelijks gespeeld en als zodanig hebben we niet veel van de Nike Kyrie 2 gezien, de Nike Kyrie 1 kon niet beter zijn begonnen. Binnen enkele maanden na zijn kenmerkende schoendebuut stelde Kyrie een dubbele nikkel op, debuteerde de beste Nike All-Star schoen van 2015, publiceerde een 57-punts uitbarsting tegen de Spurs en speelde goed in zijn Finale-debuut (hoewel hij niet voorbij zou komen) Game 1 vanwege een blessure).

Ze waren nike air zoom zo goed dat sneakerheads probeerden om de magie opnieuw te creëren door een vergelijkbaar ontworpen Air Jordan 1.5 the Fragment 1.5s te bellen. Het Air Jordan 1 Shattered Backboard zou blij moeten zijn dat de Fragmenten tellen als een release uit 2014 of dat hun titel van beste retro in gevaar kan komen. Zal een van Kanye's adidas kicks deze lijst maken in 2016? Krijgt de adidas Yeezy Boost 750 Black of de adidas Yeezy Boost 350 Oxford Tan een kans? We praten nog steeds over deze schoen aan het eind van 2015. Als er een discussie is over de wederverkoopwaarde, is dit een van de eerste trappen die mensen naar voren brengen.

Als Kanye het onderwerp is, krijgen deze een vermelding mogelijk vóór een van zijn adidas-releases. Wanneer een tonale rode schoen valt, noemen we ze nog steeds Rode Octobers. Alleen al voor pure hype, deze kicks resoneert bijna twee jaar later. Hel, sommige sneakerheads zijn ervan overtuigd dat Nike deze zal herbevoorraden alleen om een adidas Kanye-release te trollen. In termen van onheilspellendheid wint Nike Golf's grote zwarte doos van mysterie door een aardverschuiving. Hoewel ik uiteindelijk niet zo'n fan van de Air Jordan XX8 Lunar Bandon 3 ben geworden, is het jack sindsdien vrij royaal in het hele land gebruikt.

De Sock Dart stond in de zomer in brand nike baby schoenen[/url] met een aantal kwaliteitsreleases, maar je kreeg het gevoel dat de lof hol begon te kloppen van de blogs, alsof ze wilden dat het meer lukte dan het publiek zag om ze daadwerkelijk te zien. Zelfs de Nike Payaa viel tijdens de vroege herfstmaanden onder deze val ... Het Air Jordan 1 Shattered Backboard werd begin 2015 onthuld. Vanaf het moment dat ik de schoen zag, was ik meteen verslaafd. Ik weet niet zeker waarom een Air Jordan 1 in een oranje colorway aanvankelijk mijn aandacht trok, maar om de een of andere reden wond het me op.

nach oben springen

Besucher

Forum Statistiken
Das Forum hat 1319 Themen und 1589 Beiträge.

Heute waren 0 Mitglieder Online:

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen